carlijnsetz.reismee.nl

Al twee dagen thuis !!

Hallo allemaal

Laughing

Inmiddels ben ik altwee dagen in Nederland. Allemaal onwijs bedankt voor de leuke/lieve reacties!Afgelopen zaterdag op 10 aprilben ik na een hele dag reizen eindelijk thuis aangekomen.

's Ochtends ben ik al om 06.00 uur opgestaan, want ik moestal mijn spullen (zoals bedlinnen, handdoeken etc.) terugbrengen en om 09.00 uur stond mijn taxi klaar naar het vliegveld. Op het vliegveld ging het allemaal goed, en mijn koffer was niet te zwaar.

Tongue out
Eenmaal in het vliegtuig kon de reis terug beginnen, maar toen bleek er iets mis te zijn met het bagageluik van het vliegtuig en doordat technische probleem vertrokken we 1,5 uur later. Voor sommige mensen niet erg, maar ik heb daardoor mijn vlucht van Londen naar Amsterdam gemist. Na een hoop gedoe kon ik 's avonds met een andere vliegtuigmaatschappij mee naar huis vliegen en om 21.00 uur 's avonds was ik weer thuisin Nederland!

Na een heerlijk weekend, ben ik vandaag weer begonnen op school. Deze week heb ik inhaaltoetsen, en aankomende zondag ga ik 5 dagen naar Barcelona met school. Daarna begint het echte schoolleven weer, en ik ben heel benieuwd hoe dat gaat bevallen.

Heel veel liefs,
Carlijn =)

Reacties

Reacties

Rita

Hè Carlijn, tot slot dus een terugreis met de nodige uitdagingen en iedereen wachtend op Carlijn? Het zal wel wennen zijn, het schoolleven maar het heeft ook de plesante kanten zoals volgende week weer naar Spanje! Hou je haaks zo de eerste schooldagen en tot snel! Rita

elise

Hee Carlijn, je bent alweer terug! Gezellig hoor, we zien elkaar vast snel,
Elise

Jelske

Haha lees net pas dit berichtje, hoe was 't ;)?

Liefs,

Jelske

Rob & Marlous

Goed om te horen dat je weer veilig thuis bent! Geniet van Barcelona en we zien elkaar snel...

Liefs, Robbelous

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!