carlijnsetz.reismee.nl

Vrije dagen & einde week

Hii everybody!

Laughing

Vanaf vandaag heb ik nog 4 weken te gaan op Guernsey. Afgelopen twee dagen heb ik lekker vrij gehad, en gelukkig was het erg mooi weer. Dit weekend moet ik werken, maar het is erg rustig in het hotel. Afgelopen dagen heb ik genoeg beleefd, dus lees snel verder!!

Tongue out

11/03/2010 & 12/03/2010
Sinds deze week heb ik een abonnement op de sportschool Beau Sejour. Erg leuk, want bijna de hele staff is lid van deze sportschool. Deze week ben ik er ook eigenlijk elke dag geweest, soms alleen en soms met de rest van destaff. Donderdag hebben we met 'the kitchenguys' een badmintoncompetitie gehouden en gister hebben we een voetbaltoernooi georganiseerd. Echt onwijs gezellig, en zo maak je iedereen op een andere manier mee. Fitnessen is ook erg gezellig, want iedereen moedigt elkaar aan en als meiden kunnen we erg lachen om de jongens die heel erg hun best doen om zoveel mogelijk gewichten te tillen. Na al het sportenzijn de sauna, de jacuzzi en de stoomkamer ook erg lekker. Meestal gaan we met de vrouwen daar vast heen, en ja .. dan krijgen we van de mannen te horen dat we erg lui zijn. Dat pikken wij niet, dus hebben we met badmintonnen bewezen dat de vrouwen toch echt niet lui zijn en zeker kunnen winnen!

13/3/2010
Voor de meeste mensen in Nederland begint hun weekend vandaag, maar ik moet dit weekend werken. Ik heb een opgedeelde shift, dus 's ochtends 4 uur en 's avonds 4 uur. Vanmorgen begon het goed, want we kregen van de chefkok een uitgebreid Engels ontbijt. Heerlijk!! Vandaag was er maar1 gast om uit te checken en dat was een VIP, Kriss Akabusi. Ik heb nog nooit van die gast gehoord, dus hebben we even op google gekeken. Hij blijkt een beroemde athleet uit Amerika te zijn, en hij was wereldkampioen sprinten. Het was echt een ontzettend aardige man, en toen hij aan kwam lopen zat een van de receptionistes net te klagen dat de koffie voor de receptie zo slecht was. Hij liet niks merken, maar 5 minuten later kwam hij met 3 cappuccino's aanlopen. Very nice!!

Laughing

Net nadat meneer Akabusi weg was, kwam de chefkok naar boven rennen en schreeuwde dat we een verbandtrommel naar beneden moesten brengen. Ik ben dus snel naar benenden gegaan, en onze Nederlandse medestudent uit de keuken heeft zijn voet verbrand. Echt vervelend voor hem, maar nu hebben Maartje en ik de opdracht gekregen om goed voor hem te zorgen. We mochten zelfs iets eerder naar huis, om te kijken of we iets voor hem konden doen. We besloten dat er brandwondenzalf opmoest en verband .. maaarr dat hebben we hier natuurlijk niet! Maart en ik dus omkleden en op naar de Pharmacy! Toen we met 3 tassen spullen terugkwamen, vonden ze dat we onze taak iets te serieus maar gelukkig gaat het nu beter met hem.

Volgende week om deze tijd is mijn vader hier! Hopelijk is het dan ontzettend mooi weer, want we willen heel graag de cliffwalk om het eiland doen en naar een van de andere kanaaleiland 'Herm'.

Tot snel!
Liefs Carlijn

Reacties

Reacties

Chyntia

Hee Carlijn..
Je hebt het daar ontzettend naar je zin,.. Leuk hoor!! Het lijkt wel een beetje een vakantie.. Veel plezier met je vader volgende week..

Liefs.xxx

Oma en Opa

Ha die Carlijn,
we zijn net thuis van een bezoek aan de Platolaan en hebben daar een hapje meegegeten. Was gezellig.
Ik zag er ook de kaart die je maakte van het trio CarJoDa op de bank. Moet je t.z.t. mij ook maar eens leren hoe dat gaat.
Week 7 is dus begonnen, nou, voor je het weet is het voor jou gedaan op Guersey. Geniet er nog maar van.
Het gaat ons goed.
Morgen stofzuigen en naar de tandarts. Vergaan we lekker apart and together onze gang.
Maar er deze week maar weer wat moois van en plezierige dagen als je Pa er is. We horen weer van je.
Liefs van ons. Oma en Opa.

Opa Setz Paterswolde

Dag Carlijn, houd jij volgende week je vader een beetje in de gaten bij die Cliffwalking? Als jochie probeerde hij al de hoogste kliffen te beklimmen. Dat was b.v. aan de voet van de Mt.Ventoux. Wijs hem er maar fijntjes op dat hij door de loop der jaren wat breekbaarder is geworden. Liefs en veel plezier met je vader, Opa

Robbelous

Lieve Carlijn,

Geniet van je laatste weekjes en heel veel plezier met je paps!! We zijn benieuwd naar jullie avonturen.

Tot heel snel.

Liefs van ons

helene wentholt

hoi Carlijn,
Wat een verhalen, volgens mij heb je aardig je draai gevonden, nog even en dan is je vader er!!
Lijkt me leuk om lekker met hem de buurt daar te verkennen en hij kan in levende lijve zien wat je allemaal doet!
Carlijn, veel plezier nog de komende weken en tot gauw, groetjes helene

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!