carlijnsetz.reismee.nl

Het staff house

Room 114 --> Maartjes en Carlijns!!

Reacties

Reacties

Mellissa

Hallo Carlijn,

Ik was even je verhalen aan het lezen over jouw stage in Guernsey bij het La Frégate hotel! Ik begin morgen aan mijn 4e stagedag hier.

Toen ik je kamer zag dacht ik: gek idee dat ze misschien wel op de kamer hebben geslapen waar ik nu slaap. En toen kwam ik deze foto tegen, wat ontzettend grappig aangezien ik nu op kamer 114 verblijf. Gelukkig heb ik wel de kamer voor mezelf.

Ik zie dat het voor jou al een tijdje geleden is maar ik hoop dat je hier een te gekke tijd hebt gehad!

Weet jij nog leuke eettentjes, of andere aanraders, dan zou ik dat graaag willen weten!

Groetjes Mellissa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!