carlijnsetz.reismee.nl

Al een week hier! Dag 7 & 8

Dag 7

Hello everybody

Laughing

Vandaag had ik een shift van 12pm tot 8 pm. Toen ik om 12 uur begon mocht ik meteen beginnen met het checken van de kamers, en het was echt fantastisch weer dus heb ik foto's gemaakt in de verschillende kamers van het hotel. Ook heb ik foto's gemaakt vanaf het balkon van de zee en de haven. Echt heel erg mooi! Je kan ze bekijken in de fotoreeks van dag 7. Mijn shift was verder erg rustig. Het hotel is nu ook bijna leeg, maar maandag is die helemaal volgeboekt. Je kan er echt geen pijl op trekken van wanneer het nou rustig is of niet. Volgend weekend met Valentijn is het helemaal een gekkenhuis, want dan zijn alle kamers bezet, en het restaurant ook. Ze hebben zelfs extra tafels gehuurd voor die avond. Heel blijkt nogal veel waarde te hechten aan Valentijn. Als je door het centrum loopt zie je ook in elke winkel veel rose, rood en hartjes. Dat geeft wel een leuke sfeer! 's Avonds was ik erg moe, maar ik mocht ook op tijd naar huis nadat ik Paella had gegeten, wat ik erg lekker vond. (Mam.. ben je niet trots op me???) Voor mij is het helaas nog geen weekend, maar ook hier is het Fridayeve .. dus zijn we met de staff de kroeg in gegaan. Het was erg gezellig, maar Maartje en ik zijn vroeg (12pm) naar huis gegaan omdat we vandaag moesten werken.

Dag 8
Ik ben al weer een week hier! Die eerste week is echt snel gegaan, en ik heb het idee dat ik hier al een maand ben!!!
Vanmorgen kon ik lekker uitslapen, want ik hoefde pas om 1pm te beginnen met werken. Ik kon dus lekker rustig wakker worden, ontbijten en alle was klaarleggen want vandaag is wasdag.

Op mijn werk ben ik standaard weer begonnen met het checken van de kamers en daarna hebben we de administratie gedaan. Ik mocht meehelpen, en dat ging goed. Katie was erg druk met andere dingen dus heb ik het alleen afgemaakt en het was leuk om daarna te horen: waauw love, you did a great job! Om 3pm was Katie vrij en toen kwam Beata. Zij komt uit Polen en spreekt heel erg snel Engels, wat soms moeilijk te volgen is. Ze is wel onwijs aardig en we hebben erg gelachen, want daar hadden we tijd voor! Vanaf 1pm heb ik 2 telefoontjes gehad en maar 1 gast hoeft in te checken en die is om 3pm al binnen gekomen. Vandaag had ik ook mijn laptop meegenomen, dus ik ben ook aan mijn presentatie en portfolio voor school begonnen. Als ik terugkom van Guernsey moet ik op school een presentatie geven aan de eerste klassen. Dat is een van de voorwaarden als je op stage gaat via het Leonardo Da Vinci project (en dat doe ik). Ik heb besloten om die presentatie in het Engels te gaan geven, want als je hierheen wil moet je Engels spreken. De eerstejaars die dus geïnteresseerd zijn en die naar de presentatie komen, spreken vast al een woordje Engels. Beata helpt me met de juiste spelling, en ik heb al een deel van de presentatie af. Dat gaat dus goed komen!

Nog drie kwartier en dan gaan we eten, spaghetti met gehaktballen vanavond! Daarna mag ik naar huis toe, en morgen heb ik een shift van 1pm tot 9pm.

Best regards & love!

Carlijn

P.s. onwijs leuk om al jullie reacties te lezen! Echt bedankt

Laughing

Reacties

Reacties

conny

Hey carlijn !! Wat onwijs leuk om alles te lezen ! We spreken je wel iedere dag via Skype maar je website is ook superleuk !
Ik heb net de reis geboekt voor oma en mezelf. We komen lekker vroeg aan op Guernsey en komen je ruim 3 dagen lastigvallen daar. Papa enopa gaan ookal kijken wanneer ze willen gaan. Opa heeft vast al een extra kaartje gekocht voor zijn fototoestel ! We hebben er allemaal zin in om dat mooie eiland te zien. Als jij daar geen stage was gaan lopen zouden we het misschien nooit gezien hebben !
Vanmiddag hebben Niels en ik een leuke wedstrijd gezien van Duko A2 . Ik hoor je vanavond wel weer. XXX

Chyntia

Hee Carlijn!!:.

Vind het echt leuk om je verhalen te lezen.. Vergeet niet om Nederlands te blijven spreken .. Want anders dan kom je hier engelstalig terug.. Niet echt de bedoeling.. Haha..
Ik stuur je morgen via hyves de uitslagen wel van 1,2 en 3.
Tot horens.
Liefsxxx

Elise

Hadielijn,
Leuk hoor die verhalen, ben trots op ons buurmeisje! Je doet het harstikke goed daar! Liefs van je buurtjes op nr 27.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!