carlijnsetz.reismee.nl

13 en 14 februari 2010

Hello everybody!

13th February
Zaterdag was mijn vrije dag, en helaas was het slecht weer. Het was onwijs koud, en het heeft een deel van de middag geregend. Ik ben dus niet weggeweest, maar Maartje en ik hebben het staff house opgeruimd. Het is niet overal even netjes hier, en wij ‘de Dutch people' zijn steeds de mensen die alles schoonmaken, en ze verwachten nu ook dat wij dat doen. Daar hadden Annie Maartje en Annie Carlijn geen zin in, dus hebben wij een schoonmaakrooster gemaakt. We hebben de dagen van de week ingevuld, en kamernummers erachter zodat iedereen wat moet doen. We hebben het meegedeeld, en gek genoeg vond iedereen het een goed idee.

Zaterdagavond ging iedereen in Nederland carnaval vieren, en ik vond het jammer dat dat hier niet zo was. Maar natuurlijk gingen we wel naar de pub, maar die sluit om 1 uur. We hadden nog wel heel veel zin om uit te gaan, dus zijn we naar een nachtclub geweest: Barbados. Dat was erg leuk, en toen mijn verbazing deden ze dus wel aan carnaval, en waren er best veel mensen verkleed. Onwijs leuk!! We zijn tegen 2 uur weer naar huis gegaan, want die zondag zou het heel erg druk worden, en iedereen had een vroege shift.

14th February à Valentinesday
Het hele restaurant was volgeboekt!! Niet normaal, de gasten waren allemaal in het rose en rood gekleed en overal waar je keek waren hartjes en roosjes. Heel bizar om mee te maken, maar het gaf een hele leuke sfeer. Op de receptie was het helemaal niet druk, dus hadden we tijd om het archief van afgelopen jaar bij te werken. 's Middags was ik vrij, en het was erg mooi weer dus ben ik naar buiten gegaan en naar de haven gelopen. Helaas was het weer toen niet meer zo goed, maar ik heb nog wel mooie foto's kunnen maken. Die kun je terugvinden in de fotomap!

Veel kijkplezier & er volgt snel meer blog.

Liefs xx Carlijn

Reacties

Reacties

Nynke Schets

Zo, dat is wel even heftig allemaal.
En nu maar hopen dat het snel weer goed gaat!

xx

Greta & Gabor

Nou meis, je hebt t weer te pakken. Flink balen, maar goed er voor zorgen dat je eerst weer beter wordt! Niet onderschatten moppie!

Hoop dat je je snel weer goed voelt om weer bezig te houden met de leuke dingen ipv in bed te liggen ;-)

Dikke knuf vanuit hier!
Greta & Gabor.

Audri

Hoi hoi,
Had al van eric gehoord dat je wat ziekjes bent ! Hopen dat het gauw beter wordt! Ik geniet van je verhalen en je foto's!

Groetjes en beterschap.

Audri

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!