carlijnsetz.reismee.nl

Morgen om deze tijd..

Hallo allemaal,

Allereerst bedankt voor alle lieve reacties die er bij de vorige verhalen zijn geplaats. Ik probeer iedereen wat terug te sturen, maar ik weet niet wie iedereen is. (een achternaam bij een reactie zou handig zijn!!!)

Morgen om deze tijd ben ik op Schiphol, ergens mijn bagage aan het inchecken. Om 11.50 uur vertrekt mijn vliegtuig en dan kom ik ook om 11.50 uur in Londen Getwick aan. In Londen moet ik dan overstappen en mijn volgende vliegtuig naar Guernsey vertrekt om 15.30 uur. Om 16.30 uur kom ik dan aan in St. Peter Port op Guernsey en daar word ik opgehaald door Katie. Katie brengt me dan naar mijn kamer toe en vanaf dat moment heb ik geen idee wat de planning is!!

Deze week heb ik toetsweek gehad op school, en vanmiddag om 15.00 uur heb ik mijn laatste 2 toetsen. Vanavond komen mijn vriendjes en vriendinnetjes langs om gezellig nog wat te drinken en morgen is het vroeg opstaan!

Liefs Carlijn

Reacties

Reacties

Chyntia

Spannend spannend. Geniet van vanavond, en een goede reis!!


xx

Nynke Schets

Echt heel gaaf.
Super veel plezier de komende tijd he. En geniet van vanavond.

xx

Bas

Tot vanavond....!

Cindy B.

Hee Carlijn,

Ik wil je even via dit berichtje heeeeel veel plezier wensen! Kan er vanavond helaas niet bij zijn om 'afscheid' van je te nemen.
Geniet vanavond nog even van de mensen in Nederland, want morgen ga je een hele nieuwe tijd tegemoet. Ik hoop dat je het super naar je zin hebt! Maak er maar een leuke en ook leerzame tijd van.
Tot over een tijdje!

Groetjes Cindy

Kim Joosten

Heej Carlijn,

Suc6 met de reis en ik zal regelmatig je verslag lezen en ook wel berichtjes plaatsen :D

Doe Katie, Chris and the rest warm regards van mij :D
Meis, je gaat de tijd van je leven hebben daar dus geniet er van!

Groetjes,
Kim

Ruttie (achternaam niet nodig)

Hee Carlijn!
Leuk om gisteravond je even uit te kunnen zwaaien!
Over anderhalf uur ben je dan eindelijk aangekomen!
Maak er een leuke tijd van.
Liefss, Ruttie
xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!