carlijnsetz.reismee.nl

Nog 32 nachtjes slapen!

Hallo!

Laughing

Kerst is weer achter de rug en het is ook al bijna oud en nieuw. Voor mij betekent dat, dat Guernsey al heel dichtbij komt!

Surprised
Nog 32 nachtjes slapen en dan vertrek ik al!
Gister heb ik de heenreis geboekt. Van Amsterdam naar Londen/Gatwick en van Londen/Gatwick vlieg ik naar Guernsey. Om 11.50 uurvertrekt het vliegtuig vanaf Amsterdam en dan is het 1 uur en 5 minuten naar Londen/Gatwick.
Vandaagheb ik ook mijn koffer gekocht.Geloof me .. hij is groot! Ik pas er zelf in.
Tongue out
Heel veel andere spullen heb ik al een tijdje geleden gekocht, maar ik heb nog wel een pak nodig. Die komt vast snel!

Iedereen een hele fijne jaarwisseling en tot snel op mijn blog!!

Wink

Liefs!

Reacties

Reacties

marc

heej carlijn
veel succes met je stage:p
k zal je site blijven volgen ;) dan zie k wel waneer je weer trug bent

x marc

ps. k ben de eerste :P

conny

Nog maar 9 nachtjes slapen !!!! Help !
Echt superleuk voor je dat je naar Guernsey gaat maar we zullen je wel even missen hoor.
Zondag komen opa enoma gedag zeggen en gaan we nog een keer oliebollen bakken. Dan nog maar 5 nachtjes en dan begint er een hele nieuwe periode voor je. Ik okm gauw kijken bij je !!!
Liefs , XXXXX

Herbert

Hallo Carlijn
Ik wens jou een goede reis en
succes met je stage

gr. Herbert

Astrid

Lieve Carlijn,

Wat een super leuk vooruitzicht!
Heel veel succes gewenst van ons allemaal.

Liefs,
Astrid

Kim

Get ready for this life changing experience! :D:D

Regards,
Kim

jacqueline

Hoi Carlijn,

Nou schiet het op. Ik wens je succes en een hele mooie tijd. Ik ben benieuwd naar je verhalen.

Groetjes Jacqueline

Geeke

Heey Carlijn!!

Ik wens je alvast een super mooie en leerzame tijd toe in Guernsey!!! Maak er wat moois van! Maar dat komt wel goed volgens mij..!! :-)

Veel succes en goeie reis alvast!

Liefs, Geeke

Chyntia

Heel veel plezier, ik blijf je volgen! Ben benieuwd naar je belevingen! Op naar de onbekende grote wereld.

Liefs.xx

Opa Setz - Paterswolde

Dag Carlijn, je bent nu aangekomen op het eiland. Zijn de zondagen er net zo rustig als in Engeland zelf? We zijn heel benieuwd hoe het verder gaat en volgen je internet-dagboek met belangstelling. Doei ! Opa

Rita

He Catootje, bewondering dat je dit weer al zo oppakt! Echt geweldig, geweldig hoe je van het leven daar geniet en je steeds weer enthousiast uitkijkt naar een nieuwe uitdaging. Je blogs stralen energie uit enne ik ben overtuigd, wij willen ook komen!
Dikke zoen,
Rita

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!