carlijnsetz.reismee.nl

Op de helft!

Dear everybody!!

Gister was ik hier vijf weken en dat betekent dat ik op de helft van mijn stageperiode ben. De eerste vijf weken lijken voor veel mensen snel te zijn gegaan, maar voor mij niet. Als ik terugdenk aan de dag dat ik naar Schiphol ben gebracht lijkt dat al heel erg lang geleden. De eerste paar dagen hier, lijken ook al heel lang geleden.
Mijn kamergenoot en ik waren gister allebei vrij, dus hebben we onze kamer helemaal opgeruimd. We hebben alles uit de kasten gehaald en opnieuw opgeruimd/opgevouwen, er is grondig stofgezogen, de ramen zijn gewassen, onze eetbar is opgeruimd en we hebben de was gedaan. We waren erg trots op onszelf en zijn daarna gezellig naar de pub gegaan. De hele staff was er, want het was de verjaardag van iemand uit de keuken. Erg gezellig om samen met iedereen zijn verjaardag te vieren.

Inmiddels heb ik samen met anderen al heel veel van het eiland gezien. Ik ben al rond het eiland geweest, en ik ben op verschillende mooie plekjes geweest. Ik wil heel graag de ‘cliffwalk' aan de andere kant van het eiland doen. Mijn vader komt over minder dan twee weken langs, dus dat kunnen we gezellig samen doen. Voor de cliffwalk moet het wel heel erg mooi weer zijn! Helaas is dat de afgelopen weken tegen gevallen, maar vandaag hebben we dan toch hopelijk echt onze eerste lentedag. Het is echt fantastisch mooi weer, en ik ben in een shirtje met zonnebril de stad in geweest. Heerlijk!! In de fotomap staat een nieuwe fotoreportage en daarin staan foto's van vandaag.

Op mijn werk wordt het ook steeds een beetje drukker. Van maandag tot en met donderdag zijn we volgeboekt en in het weekend is het erg druk in het restaurant. Als je nu op straat loopt in de stad of op de boulevard merk je ook dat er steeds meer geleefd wordt. Mensen trekken de straat op, en het is heel leuk om te zien wat voor verschillende mensen er hier leven.

Sinds de laatste week heb ik heel vaak een opgedeelde shift. Dat betekent dat ik 's ochtends van 7 tot 11 werk en 's avonds van 5 tot 9. Dat is heel erg fijn, want dan werk je op de drukste momenten en kun je het meest leren. Vanavond moet ik ook werken dus gaan mijn kamergenoot en ik nu nog even snel de was doen, boodschappen doen, de keuken opruimen & dan naar boven. Op naar week 6!!

Liefs.

Reacties

Reacties

Rob & Marlous

Hey die lieve Carlijn!

Mooi verhaal heb je weer geschreven en mooie foto's! Zo te zien is het allemaal wel gelukt met opruimen...Kun je ons ook nog even komen helpen als je terug bent..;-)

Liefs, Robbelous

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!