carlijnsetz.reismee.nl

Ik maak hier dingen mee! 11th&12th February 2010

Good evening!

Donderdag 11 februari was een rare dag op het werk, en het was een en al onrust. We waren met 5 receptionistes en er is ook een nieuwe Nederlandse jongen gekomen. Die is hier voor 5 maanden, en die gaat fulltime op de receptie werken. Ik mocht hem inwerken, en de eerste taak die we kregen was om room 114 extra te stofzuigen. Echt heel raar, want normaal doet de housekeeping dat. De nieuwe jongen ging dus stofzuigen, en ik moest voor 200 pond bloemen kopen!!!! Die bloemen kwamen in het restaurant te staan en op kamer 114. Daarna moest mijn kamergenoot Maartje vanuit de bediening verschillende soorten drankjes naar de kamer brengen, gekoeld water en citroenschijfjes. Het moest niet gekker worden! Ik ging dus kijken in ons programma Roommasters, naar de bezetting van kamer 114, maar er stond helemaal niemand! Natuurlijk wilde ik heel graag weten wat er aan de hand was, dus ben ik naar Katie gegaan om te vragen of eriets bijzonders ging gebeuren. En ja hoor .. Cherie Blaire, de vrouw van prime minister Tony Blaire kwam haar nieuwe boek promoten en een interview geven bij ons in het hotel. Er waren heel veel fotografen en pers aanwezig, en ik moestiedereenvoorzien van eenspeciaal pasjezodat ze bij het interview aanwezig konden zijn. Ik wist dat Cherie Blaire om 12.30 uur aan zou komen, maar ik had geen idee hoe ze eruit zag dus ik dacht.. ik ga even googelen, want dalijk komt ze binnenlopen en vraag ik doodleuk wat ik voorhaar kan doen. Achteraf was dat niet nodig geweest,want er stopten een limousine voor de deur, twee politiewagens en een auto met allebagage vanmevrouw. Het kon niet meer missen, dat was Cherie Blaire! Zewas heel erg vriendelijk, en ik mocht haar naar haar kamer brengen. Leuk om een keer mee te maken!

Laughing
Om 3pm was ik klaar, en had ik weekend! Vrijdag en zaterdag ben ik namelijk lekker vrij.

Vrijdag 12 februari
Vandaag had ik grote plannen, maar toen ik tegen een uur of 12 wakker werd regende het helaas! Daarom ben ik lekker op mijn gemak gaan ontbijten en opruimen. Tja .. ook dat hoort erbij. Tegen 2 uur kwam Maartje thuis, en toen hebben we de was gedaan van afgelopen week. We liepen lekker in onze joggingbroek rond met Uggs, en hadden er niet echt veel kracht meer voor. Op de een of andere manier liggen we elke dag niet voor 1 uur 's nachts in bed! We moesten nog wel veel boodschappen doen, maar we hadden er zooo geen kracht meer voor dus hebben we besloten om alles gewoon aan te houden en als Annie & Annie naar de supermarkt te gaan. We hebben echt vreselijk gelachen om de blikken die we naar ons toekregen. Op de terugweg helemaal bepakt en bezakt voelde we ons net huisvrouwen. Eenmaal thuis moesten we namelijk alles opruimen, en de was was klaar dus moesten we ook die ophangen. (de droger werkt namelijk niet

Surprised
) Aangezien we ook geen wasrek hebben, hangt onze kamer, de kamer van de jongens, de gang en de keuken vol met was! Iedereen is zo blij met 'the crazy Dutch people', want die naam hebben we inmiddels.

Morgen ga ik nog lekker genieten van een dagje vrij, en zondag weer aan het werk om7 uur 's ochtends. Het is dan echt onwijs druk, want heel Guernsey is in de ban van Valentijn! Het restaurant is helemaal volgeboekt met ontbijt, lunch en diner. Ook als je door het stadje loopt zie je overal rode en rose hartjes, en de bloemenwinkels puilen uit met rode rozen.

Een heel fijn weekend voor de mensen in Nederland & tot snel met meer blog.

Wink

Liefs Carlijn

Reacties

Reacties

conny

Heerlijk om al jouw verhalen te lezen !!!!
Nog maar 7 nachtjes slapen.......en dan schijnt het zonnetje op Guernsey ! XXX

floris foet

hey carlijn
echt geweldig om al die belevenissen te horen van je stage
dat is dit toch?
lekker de kroeg in als het kan helemaal goed.
nog veel plezier
later

Rianne

Hoi Carlijn,

Sorry was even vergeten wanneer je weg ging.
Vind het heel leuk om te lezen hoe het met je gaat en wat je allemaal beleeft. ik had het al een beetje van Con gehoord hoe het daar was en zo.
Wel een raar iedee dat dat lieve kleine meisje die me altijd hielp als ik iets niet kon vinden of zo. nu heel stoer in Engeland zit voor 3 maanden.
Hier in Nederland gaat alles goed in winterprachtland.
Ga binnenkort je moederssalon bewonderen, moet echt heel gaaf geworden zijn.
Ben zelf druk met trainingen geven, overal en nergens omdat het trainingscentrum nu tijdelijk dakloos is.
Thijmen (mijn kleine neefje) is vorig week 1 geworden was echt schattig hoe hij liep te tutten met de taart. vieze handen is echt uit de boze voor hem.

Ik blijf je volgen.
heel veel plezier daar.
veel liefs
Rianne

Kees

Dag Karlijn,

Leuk al die verhalen maar je had best een foto van `Annie`erop mogen zetten leuk voor op de Duko site!

Veel plezier daar en we blijven je volgen

gr Kees Angelique en Thijs

Mirjam Geerts en Kimberly

Hoi Carlijn,

Wat fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt met leuke en gezellige mensen om je heen. En ookm erg leuk om op deze manier je te volgen wat je allemaal beleeft en meemaakt. We blijven je zeker volgen !
Heel veel plezier nog en een heel dikke knuffel van ons allebei !

Veel liefs Mirjam en Kimberly

jacqueline scheer

Hi Carlijn,
Terwijl wij nog steeds sneeuw ruimen, zul jij de voorjaarszonnestralen al wel op je huid voelen. heb je wel tijd om van de fantastische omgeving te geieten? Ik hb net al je verhalen gelezen en was ondertussen wel eg nieuwsgierig geworden naah het hotel. Dat ziet er goed uit! Kunje geen vakantiewerk blijven doen in de zomervakantie? Dan kunnen Harry en ik ook nog langskomen. Lijkt me gaaf! Voor de komende week wens ik je veel plezier met Con en oma. Geniet er van, Jacq

Peter

Hi Carlijn,
Leuk om jouw belevenissen te lezen. Ik wens je veel plezier op het eiland en zal je geregeld via je blog proberen te volgen.
Het is hier nog steeds een witte boel en dus hangen er hier ook nog geen T-shirts uit het raam waar je neppoepjes op kunt laten vallen ;-). Verder wel gezellig maar mis toch wel je inbreng en spontaniteit op de afdeling.

Groetjes, Peter

Opa en Oma Pons

Hallo Carlijn,
Weer twee nieuwe fotoseries van je bekeken. Er ontstaat zo voor ons wel een beeld van waar je bent.
Leuk voor Oma die aan het pakken is, beetje bij beetje.
Ben zo net gestopt met stofzuigen. Een onwillige rug is de veroorzaker.
Moet vandaag naar Kedichem om een gastles te geven over het Mikrocredit aan groep 8 (Day for Change) en vanavond naar Leerdam om ca. 40 vrouwen wijzer en enthousiast te maken voor het Mikrocrediet. Deze dorpen liggen vlakbij elkaar maar 60 km. van Alphen. Weer een beetje sneeuw vanmorgen.
Voor vandaag is mijn dag wel gevuld. Die van jou ook?
Tot horens en liefs van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!